Nusipirkote nekokybiškus batus? Netylėkite!
Grįžti
2013-02-04

,,Gailėjausi savęs dėl nutrintų batų, kol nesutikau žmogaus visai be batų“. Šį mėnesį Europos vartotojų centrą pasiekė, atrodytų, tipinė vartotojų skundų lavina, tačiau ar tai standartiniai ir niekuo neišsiskiriantys skundai? Galime patikinti, jog priešinga nuomonė atsiskleidžia veikiant Europos vartotojų centro viduje. Kiekvienas vartotojų skundas yra savotiškas ir turi skirtingų ypatybių. Štai, kad ir paprasta situacija su prekės pirkimu užsienio šalyje.

Lietuvos pilietis viešėdamas užsienio šalyje asmeniniais reikalais, nusprendė išmėginti joje esančių batų kokybę, todėl įsigijo išvaizdžius odinius batus. Vartotojas sumokėjęs apytiksliai 360 Lt džiaugėsi įsigijęs kokybiškus batus.

Vartotojo teigimu, batai buvo labai trumpai panešioti, daugiausiai laiko praleista automobilyje ir šiltoje kontoroje, tačiau, nepaisant to, batų oda suminkštėjo, padas atsiklijavo ir prarado išvaizdą. Vartotojas nusprendė, jog būtina apginti savo teises ir kreipėsi į gamintoją nurodytu el. pašto adresu, tačiau per penkis mėnesius jokio atsakymo nebuvo gauta. Po tokio ignoravimo pastarajam nieko kito neliko kaip kreiptis į ECC-Net.

Nagrinėjant skundą ECC-Net, buvo susisiekta su pardavėju, kadangi už prekių kokybę vartotojui atsako jis. Pardavėjas paprašė batus atsiųsti paštu nurodytu adresu, tam, kad būtų ištirta batų kokybė. ECC-Net pagalbos dėka, vartotojas atgavo sumokėtus pinigus už nekokybišką prekę. Dar daugiau jis atgavo ir patirtas pašto išlaidas, kadangi prekė buvo nekokybiška.

Ši problema skatina ginti savo kaip vartotojų teises ir įkvepia nepalūžti tuos, kuriems ginčo nagrinėjimas užtrunka ne vieną mėnesį. Vartotojas, šiuo atveju nors ir likęs be batų, išreiškė savo džiugesį už atgautas lėšas bei padėką ECC-Net darbuotojams.